آنلاین بازاریابی جهانی ۲۰۱۰ پیش بینی – کانادا

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

فرصت های بازار

با جمعیت ۳۳،۴۸۷،۲۰۸، کانادا یک کشور است که به طور موازی با ایالات متحده، هم از لحاظ اقتصادی و هم تکنولوژیکی توسعه یافته است.

در سال گذشته، شرایط تنگ شرایط جهانی شرایط بازرگانی بسیاری از کسب و کارها و سرمایه گذاری در کانادا را از زمان شمار زیادی از بانک های پایدار کانادایی بازسازی کرده است. اگر چه این مورد است، در آخرین گزارش سیاست پولی بانک مرکزی کانادا اعلام شده است که در سال ۲۰۱۰، اقتصاد بهبود خواهد یافت. Reālais IKP در سال ۲۰۱۰ افزایش ۲٫۵٪ و در سال ۲۰۱۱ ۴٫۷٪ خواهد بود.

در چهار سال گذشته، درآمد واقعی واقعی کانادایی دو برابر بیشتر از درآمد آمریکایی ها رشد می کند. از سال ۲۰۰۵، درآمد قابل استفاده در سرانه سالانه به ۲۶۰۰ دلار کانادا افزایش یافته است (۲،۳۹۹٫۷۰ دلار)، در حالی که ایالات متحده تنها ۱۳۰۰ دلار افزایش یافته است. این احتمال وجود دارد که این روند پس از رکود اقتصادی ادامه یابد.

به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا در برابر دلار کانادا، انگیزه بیشتری برای خرید کانادا از صادرکنندگان آمریکایی وجود دارد. بنابراین، کانادا فرصت های بسیار خوبی برای صادرکنندگان ایالات متحده و شرکت های آمریکایی دارد که به دنبال گسترش آن در سطح جهانی هستند.

بهترین بخش صنعتی

ایالات متحده شریک اصلی واردات کانادا است. طبق گزارش CIA World Fact Book، ۵۴٫۱ درصد از واردات کانادا از ایالات متحده است. بهترین بخش های صنعتی برای صادرکنندگان ایالات متحده شامل ماشین آلات و تجهیزات، مواد شیمیایی، وسایل نقلیه موتوری و قطعات، برق، نفت خام و کالاهای مصرفی با دوام است.

چشم انداز تعرفه و مقررات

رابطه بین کانادا و ایالات متحده یکی از نزدیکترین و گسترده ترین در جهان است. به گفته سرویس تجاری ایالات متحده، حجم تجارت دو جانبه در هر روز حدود ۳۰۰ هزار نفر است.

در سال ۱۹۸۸، کانادا و ایالات متحده تاسیس و امضا قرارداد تجارت آزاد کانادا-ایالات متحده. هدف از این توافق، حذف چندین محدودیت تجاری تجاری در یک دوره ۱۰ ساله بود. مقررات این قرارداد FTA در سال ۱۹۹۴ در توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) قرار گرفت. NAFTA بسیاری از موانع تجارت بین کانادا، ایالات متحده و مکزیک را حذف کرد. در نتیجه، پس از اجرای توافق نامه، تجارت به شدت افزایش یافته است. به گفته دفتر نماینده تجارت ایالات متحده، در سال ۲۰۰۸، کشورهای نفتی دو خریداران خریدار عمده ایالات متحده بودند؛ کانادا واردات ۲۶۱٫۲ میلیارد دلار از ایالات متحده را وارد کرد.

Opportunity Online Market

بر اساس آمار جهانی اینترنت، ۲۸،۰۰۰،۰۰۰ کاربران اینترنت در کانادا وجود دارد. این تعداد ۸۴٫۸ درصد از جمعیت را تشکیل می دهد که کشور کانادا با یکی از بالاترین نرخ نفوذ اینترنتی در جهان است.

اکثر خرید های مصرف کنندگان کانادایی از خرده فروشان ایالات متحده است. eMarketer برآورد می کند که تا سال ۲۰۱۱، هزینه مصرف کنندگان آنلاین کانادا به ۳۷٫۲ میلیارد دلار کانادا (حدود ۳۰٫۲ میلیارد دلار) برسد.

تنظیمات زبان آنلاین

در کانادا، دو زبان رسمی وجود دارد. حدود ۵۹٫۳ درصد زبان انگلیسی صحبت می کنند و ۲۳٫۲ درصد زبان فرانسه صحبت می کنند. دیگر ۱۷٫۵ درصد از دیگر زبانهای غیر رسمی تشکیل شده است.

شرکت هایی از ایالات متحده با وب سایت ها در حال دریافت بسیاری از خرید آنلاین از مصرف کنندگان کانادایی هستند. با این حال، برای ادامه فروش خود در کانادا، توصیه می شود که یک نسخه فرانسوی وب سایت خود را نیز اضافه کنید.

مشخصات موتور جستجو

بر اساس آیپس رید، ۸۰ درصد کاربران آنلاین در کانادا موافقند که بهترین نتایج را از موتور جستجوی اولیه خود دریافت می کنند. همانطور که توسط Hitwise اشاره شده است، موتور جستجوی بیشتر مورد استفاده در کانادا، گوگل همیشه محبوب است. گوگل ۸۰٫۱۷٪ از سهم بازار موتور جستجو آنلاین را دریافت می کند. در زیر گوگل MSN با تنها ۸٫۸۴٪ و Yahoo! با ۷٫۳۴٪. موتورهای جستجو دیگر ۳٫۶۵٪ دیگر را ترکیب می کنند.

خلاصه

با جمعیتی با زبان انگلیسی بزرگ، میزان نفوذ اینترنت بالا و ارتباط نزدیک با ایالات متحده، کانادا یک بازار بسیار امیدوار کننده برای شرکت های آمریکایی است که به دنبال گسترش آنلاین هستند. به همین علت، Global eMarketer (GeM) به کانادا برای رتبه بندی جهانی برای بازاریابی آنلاین در سطح جهانی رتبه بندی می کند.


Tags: , , , , ,