آیا کسب و کار عتیقه، مرگ، مرده، زخمی و یا فقط Hybernating است؟

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی از یک کسب و کار عتیقه هستید، احتمالا از "ادعاهای مرگبار" شنیده اید، و شما با دلسردی از جمعیت "دلتنگی و نفرت" آشنا شده اید. فرایند "عبور می کند … من در اینجا به شما بگویم که در حالی که عتیقه و همچنین تمام کسب و کار خرده فروشی اختیاری به چالش کشیده می شود … آنها مرده نیست و در هیچ زمان به زودی نخواهد بود!

تقریبا هر روزی من از نظرات برخی مشتریان و بسیاری از نمایندگی های دلسرد کننده می شنیدم که صنعت عتیقه مرده است، در حال مرگ یا ناپدید شدن است. وجود دارد ratione:

1. مشتری موجود نمی خرید.
۲٫ The مشتری فعلی همه چیز را که قصد دارد، خریداری کرده است.
۳٫ مشتری جوان علاقه مند نیست.
۴٫ هر کس که ممکن است خرید کند، آنلاین می باشد.

من می خواهم به شما "سخت و متعهد" عتیقه نمایندگی مجاز و فروش که جرثقیل های فروشگاهی دارند، برخلاف بینش بصری و دیدگاه مخالف در مورد "وضعیت چیزهایی در صنعت عتیقه"

سالها است صنعت صنایع قدیمی (مانند بسیاری از صنایع دیگر در امریکا) با زمان پاره وقت بیش از حد پر شده است، شرکت کنندگان متعهد که در آنجا حضور داشتند خوش شانسی برای تبدیل "اشتیاق به فروش گاراژ" به "خاموش و یا کتاب سود با کمی" تلاش روز به روز از طریق گسترش تکثیر antiqueswide در همه جا! این نمایندگی ها "سپرده گذاری" یک سپرده امنیتی، بارگیری SUV، گرفتن برخی از جداول و پارچه ها و باز کردن یک فضای باز Antique Mall. اندازه بزرگ این گروه گسترش می یابد و تعداد زیادی از آنتیک ها در بسیاری از خیابان ها و تالار های بزرگ در سراسر ایالات متحده ظاهر می شود.

خطا در این مفهوم این بود که فضا گران بود، درصد بسیار زیاد را اضافه کرد، و کارکنان متعهد به اندازه ای که به اندازه یک صاحب فضای بازار، دارای همان علاقه خاص نیستند. نمایندگی مجاز و فروش در مراکز "سربازان خرده فروشی" نبودند و در پایان ماه در پایان ماه متوجه شدند که به جای صندوق های خالی که فکر می کردند آنها ایجاد کرده اند، یک لایحه برای کاهش کوتاه بین اجاره فضا و فروش برای اولین بار از ماه انتظار منتظر آنها بود تا امید به چک. "واقعیت سخت" جدید به مستاجران فضایی مرکز خرید فرو ریخت و به زودی اعلام کرد که این ایده خوب نیست و در تعداد رکوردی "ناقص" است. "فرایند وفاداری" مستاجران فضایی بازار باعث ایجاد شکاف های خالی خالی در بازار های عتیقه شده و منجر به یک واقعیت جدید برای صاحب بازار عتیقه شده است. "آنها به علت جای خالی بودن اجاره بهای خود را از دست داده اند." این منجر به ضبط تالارهای عتیقه در بستن درب آنها شده و نشانه هایی را برای جلوی ساختمان ها آویزان می کند.

پس از مرگ این روند چیست؟ "فرصت های بزرگتر" برای فروشگاه های خرده فروشی بازمانده برای فروش عتیقه فروشی با گرفتن یک تکه بزرگتر از (اقتصادی) کوچکتر کیک. این یک لحظه است که از ظهور فروش آنلاین آنتی ویروس عصبانی نشوید، اما از آن استفاده کنید. اینترنت به یک فروشنده اجازه می دهد تا به میلیون ها مشتری جدید دسترسی پیدا کند و "سهم خود را از خرده پایه" شروع کنند. کاهش در مراکز خرید باعث می شود فروشگاه آجر و ملات خود را به مشتریانی که از یک ماجراجویی جدید در یک فروشگاه عتیقه ای لذت می برند لذت ببرید (تا زمانی که با شور و شوق از آن استقبال می شود) و اقلامی با ارزش و منحصر به فرد که توسط آن تمیز می شوند.

آیا صنعت و فروشگاه آنتی ویروس زنده خواهد ماند؟ من هم اینچنین فکر میکنم. مشتری عتیقه، اولین و مهمترین مجموعه "مجموعه" است نه بر خلاف یک موزه. آنها چیزهایی را که به آنها علاقه دارند، جمع آوری می کنند، ارزش ذاتی خود را برای آنها به ارمغان می آورد و آنها فکر می کنند که در زمان ارزش خود را درک می کنند. تعداد و طول عمر موزه ها در سراسر جهان شهادت است که هنوز هم علاقه ای به مشاهده و مالکیت چیزهایی از اهمیت تاریخی از سوی بسیاری از افراد وجود دارد. مجموعه خصوصی "مورد اشتیاق" برای یک مجموعه، موزه خصوصی آنهاست که از خودشان لذت می برند و با دوستانشان به اشتراک می گذارند … و احتمالا به شدت برای سود به فروش می رسد!

قطارهایی که "برندگان و بازنده" را در این صنعت عجیب و غریب تعیین می کنند عبارتند از:

۱٫ Perservereness همراه با کنترل هزینه های تنگ
۲٫ کالاهای هیجان انگیز و منحصر به فرد به طور منظم برای اطمینان از نوآوری به مشتریان تکرار خود جریان می یابد.
۳٫ ارزش خوب. روزهای "سود ناخوشایندی" تمام شده است. اغلب هزینه های $ ۱۰ تا $ ۱ می تواند اتفاق بیافتد، اما قیمت نسبتا ارزان قیمت ۳ تا ۱ دلار به احتمال زیاد ارزش و انگیزه بیشتری برای کاهش تعداد مشتریان برای خرید خواهد داشت.
۴٫ نگرش خوب. آخرین چیزی که هر کسی نیاز دارد (یا میخواهد بشنود) هنگام بازدید از یک فروشگاه یا کسب و کار برای برخی از زمان خرید با کیفیت، "غم و اندوه" است. انگیزه و شور و شوق مسری هستند … بنابراین در حال برنده شدن و رشد است. اگر میخواهید مشتریهای مثبت بیشتری داشته باشید … صاحب فروشگاه بیشتر مثبت باشید!
۵٫ به دنبال راه های جدید برای رسیدن به مشتریان جدید. بسته شدن ماشین یا کامیون و فروش بازار کک بالا، پایین و یا متوسط، نشان دادن عتیقه و یا مبادله ملاقات با یک بار از کارت های کسب و کار و کالا بزرگ است. افرادی را که با پیش نمایش سلیقه و انتخاب شما متوقف شده اند، دعوت کنید تا آنها را برای بازدید از دسته بندی های بزرگتر در فروشگاه خود دعوت کنید. اگر بخواهید فوری را برای بازدید بعدی خود بفرستید، یک کوپن تخفیفی به آنها بدهید.
۶٫ در نهایت شما تازه نگه دارید. اگر جریان جدید کالاها با چالش های جریان نقدی فعلی امکان نداشته باشد … سهام خود را تغییر دهید تا موارد مشابه در مکان های جدید با لوازم جدید و با روش های جدید برای تجسم استفاده از آنها ارائه شوند. شما می توانید یک آیتم جدید را با سادگی انتقال آن به مکان جدید پیدا کنید.

در خلاصه ای که هنگام رفتن سخت می شود … صاحب مغازه متعهد عتیقه باید وضعیت را به عنوان یک فرصت برای رشد سهم بازار نگاه کند … در حوله نابود نمی شود!

جهان با کسب و کارهایی که با کمی استقامت و صبر و شکیبایی موفقیت آمیز بوده است! ترک آسان است … برنده تعهد است!


Tags: , , , , , , , , , ,