تاریخ بریتانیا در صنعت هوافضا و مهندسی

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

وابستگی بریتانیا به صنعت هواپیما در تاریخ ما مشتعل است و می تواند به ۱۹۰۰ برسد. تاثیرات آسیب پذیر ترین در صنعت هوافضا بریتانیا می توانست در تلاش برای جنگ جهانی دوم باشد. برای مثال، در سال ۱۹۳۸ انگلیس در نیروی هوایی خود ۱۲۶٫۴ میلیون پوندی سرمایه گذاری کرد؛ این بودجه بیش از مجموع بودجه سالانه آن سال توسط دولت های کانادا بود. این سرمایه گذاری شامل برنامه ریزی برنامه ای است که برای ساخت ۲،۸۵۰ هواپیمای خط اول تا سال ۱۹۴۰ مورد نیاز است و در ساخت کارخانه های جدید و آیرودروها، آموزش هزاران نفر از خلبانان جدید و ذخیره بمب ها، مسلسل ها و سلاح های دیگر حل شده است.

بریتانیا به شدت به نیروی هوایی خود در طول جنگهای جهانی وابسته بود و RAF پنج عملکرد عمده در برنامه های دفاع داشت. این ها دفاع خانگی، ضد حمله، شناسایی، حفاظت از تجارت و همکاری بودند. به عنوان یک نتیجه، RAF بخش مهمی برای بازی در جنگ بریتانیا را با اقداماتی مانند The Dam-Busters به ​​دست آورد. حتی خود چرچیل هنگام صحبت در مورد ناوگان هوایی پس از نبرد بریتانیا گفت: "هرگز، در زمینه درگیری های انسانی بود بسیاری از چند تا به تعداد کمی بدهکار"

حتی پس از تلاش جنگ، بریتانیا به طور متوسط هزینه نیروی هوایی آن حدود ۱۷،۰۰۰،۰۰۰ پوند بود و تا سال ۱۹۴۵ بریتانیا حدود ۲۷ شرکت هواپیمایی داشت که بیشتر از ایالات متحده آمریکا بود. این افزایش تقاضا و بودجه باعث رشد قابل ملاحظه ای نه تنها در صنعت هوافضا، بلکه صنایع وابسته به آن نیز شده است. از جمله مهمترین آنها بخش مهندسی تخصصی با شرکت هایی مانند Rolls Royce از یک شرکت نسبتا کوچک به یک مددکار برجسته در صنعت مهندسی هوافضا تبدیل شده است. این توسعه موتور مرلین بود که گفته شد در هواپیماهای جنگ جهانی مشهور مانند Spitfire مورد استفاده قرار گرفته است، که این کمپانی را به موفقیت رساند.

سایر شرکت های مهندسی بریتانیایی مانند BL Pegson همچنین به دلیل افزایش سرمایه گذاری در صنعت هوافضا، موفق شدند. پگس پگس در بسیاری از مناطق جنگی از استخراج معادن و ساخت و ساز به منظور توسعه و استفاده از بعضی وسایل نقلیه اورژانسی اولیه موتور استفاده شده است. با تخصص BL Pegson در توسعه پمپ ها و سیستم های خنک کننده موتور، آنها در سال ۱۹۳۹ به صنعت هواپیما گسترش یافتند و به شدت در ساخت فرودگاه های جدید و همچنین توسعه پمپ های سوخت گیری هواپیما شرکت داشتند.

بریتانیا به خاطر کیفیت آن مهندسی و نوآوری شناخته شده است و دانش و تخصص ما این است که اقتصاد ما را مدیریت کرده است. حتی اکنون که ما در رکود اقتصادی رکود داریم، بخش مهندسی با نفوذ قوی خود در زمینه هایی مانند صنعت ۲۵۰ میلیارد دلاری دریایی شکوفا می شود؛ این می تواند زمان مناسب برای بریتانیا برای بازگشت به ریشه های خود و سرمایه گذاری در مهندسی آن باشد پایه .


Tags: , , , , , ,