درک نقش های شغلی در صنعت گردشگری

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

صنعت گردشگری و گردشگری یکی از بزرگترین مراکز جستجو برای استخدام است. تعداد زیادی از مشاغل در این بخش وجود دارد و بسته به سطح تحصیلات یا اولویت شما، می توانید یک شغل قابل اعتماد پیدا کنید. مسافرت و گردشگری برای کسانی است که دوست دارند زیاد سفر کنند. اگر شما با یک منطقه خاص از جهان یا کشور خود آشنا هستید، می توانید از افسر گردشگری در یک آژانس مسافرتی درخواست کنید. بر خلاف سایر مشاغل، شما می توانید یک شغل در هر نقطه از جهان پیدا کنید و این یک مزیت عمده برای کسانی است که قصد ورود به این صنعت را دارند.

مدرک جغرافیایی به طور کلی به شما کمک خواهد کرد، اما این نیازی مطلق نیست. در بخش اطلاعات بازدید کننده از حرفه سفر، بسیاری از موقعیت ها وجود دارد – مدیر محصول، مدیر بازاریابی، هماهنگ کننده بازاریابی، خرده فروش مشاور مشاور، نماینده فروش رزرو، دستیار اداری و پذیرش، اگر چه این لیست جامع نیست. با توجه به جایی که زندگی می کنید، عناوین شغلی ممکن است متفاوت باشند.

اطلاعات بیشتر در مورد مدیران محصول شغل

  • آنها عمدتا مسئول تهیه یک بروشور برای یک نمایندگی فروش برای فروش هستند. او اطلاعات یا اطلاعات مورد نیاز برای مقصد و سایر اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.
  • آنها مسئول مذاکره نرخ با هتل ها و کسانی که ارائه مسکن، حمل و نقل، خدمات کابین و سایر خدمات ضروری برای مسافران است.
  • برای تبدیل شدن به یک مدیر محصول موفق، شما باید مهارت های مذاکره خود را سنگین کنید. بهتر است که در آن هستید، بهتر است پرداخت کنید. اگر شما چند زبانه هستید، می تواند به شما کمک کند که فراتر از انتظارات خود برسید.

بیشتر در مورد مدیران بازاریابی شغل

  • مدیران بازاریابی باید متفکران استراتژیک باشند. آنها عمدتا مسئول افزایش آگاهی مسافران در مورد محصولات مختلفی هستند که شرکت می توانند ارائه دهند.
  • او همچنین مسئول تجزیه و تحلیل روند و ترجیحات مشتری، ظرفیت های هزینه های خود و تمرکز بر تلاش فروش است. آنها ملزم خواهند دانست که چه افرادی از مناطق خاص مانند دوست ندارند.
  • او مسئولیت توزیع بروشورها را از طریق یک تیم دستیار خواهد داشت. این کمک می کند تا قبل از تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی به عنوان دستیار کار کنید. یک درجه از مهارت های متقاعد کننده ضروری اساسی است.
  • او باید در بیش از یک زبان صحبت کند. برگزاری دوره کوتاه در برخی از زبان های خارجی معمولا به انجام وظیفه فروش کمک می کند.

بیشتر در رابطه با وظیفه هماهنگ کننده بازاریابی

  • معمولا یک هماهنگ کننده بازاریابی، کار مدیر ارشد بازاریابی است و کارکرد اصلی آنها این است که بازاریابی یکپارچه انجام شود. آنها معمولا بیش از دو نفر از مدیران بازاریابی تحت کنترل خود دارند.
  • آنها نیاز به آموزش مدیران بازاریابی و تیم زیر را در درک محصولات شرکت دارند. آنها باید در جهت یافتن مشتریان به تیم بازاریابی دستورالعمل بدهند.
  • او باید بسیار خلاق باشد و برای جزئیات دقیق نگاه کند. آنها باید قادر به پیش بینی تغییرات در مسافران باشند. ترجیحات و جایی که آنها می خواهند سفر کنند. معمولا آنها مسئول ارائه بازخورد مدیران محصول برای طراحی محصولات آینده سفر می باشند.

اطلاعات بیشتر در مورد خرده فروش مشاوران کار

  • مسئولیت رسیدگی به مشتریان روبرو است و در برنامه ریزی مسیر خود.
  • آنها همچنین باید با یک مسافر آینده نگری در مورد گزینه های مختلف موجود برای درج در بودجه مشورت کنند.
  • آنها باید از نرخ هتل، دسترسی به اتاق و اقامتها کاملا مطلع باشند. آنها همچنین باید بتوانند مسافران را در زمان مناسب برای سفر به یک مقصد خاص راهنمایی کنند.
  • آنها باید در رویکرد خود متقاعد کننده باشند و مهارت های خوب در مدیریت مشتری داشته باشند. برخی از دانش مسافران روانشناسی کمک می کند

اطلاعات بیشتر در مورد فروش نمایندگی فروش

  • تئاتر بسیار موفق است پس از این معامله توسط تیم فروش به پایان رسید. آنها مسئولیت تنظیم و رزرو اقامت، بلیط ریلی، بلیط هوائی و جاده ای با پیمانکاران حمل و نقل را خواهند داشت.
  • ارسال رزرو، آنها باید با راهنماهای تور هماهنگ شوند تا ببینند که همه چیز یکپارچه است.
  • نمایندگان فروش رزرو همچنین برای حفظ ارتباط با صاحبان اماکن و مدیریت هتل، باید ببینند که همه چیز با توجه به یک برنامه در حال حرکت است.

یک مدرک در زمینه گردشگری یا جغرافیایی می تواند به افزایش سلسله مراتب شرکت کمک کند. گردشگری ۹ تا ۵ فعالیت نیست و بنابراین کسانی که قصد ورود به این صنعت را دارند، باید روز و شب خود را آماده کنند. پس از بازنشستگی، کارگران می توانند راهنمای سفر را انتخاب کنند یا آژانس مشاور سفر را انتخاب کنند.


Tags: , , , , , ,