رویکرد بازاریابی دیوانه – ساختن فورچون با ایده ای احمقانه

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

رویکرد بازاریابی دیوانه استراتژی است که از چند سال پیش از مربیانم آموختم و واقعا فوق العاده است. از آنجایی که شروع به اجرای این رویکرد در کمپین بازاریابی اینترنتی کردم، متوجه شدم که رشد سودآور و فوق العاده در سود و ترافیک است. این رویکرد بر فداکاری سود تمرکز دارد؛ تعهد به خدمت به نژاد بشر بهتر و خودخواهانه. همه بازاریابان اینترنتی از این واقعیت آگاه هستند که پول در LIST بزرگ است! از طریق این رویکرد، من ۷ راه را برای به دست آوردن سود برای همیشه بدون نیاز به رعایت روش های معمول یافتم. به این معنی است که شما در برابر موارد زیر هستید:

(a) مطبوعاتی

(b) راه اندازی

(c) رسانه پخش

(d) تبلیغات داغ

به این رویکرد، ارائه راه حل برای مردم از طریق استراتژی های زیر است:

۱٫ کاهش قیمت

۲٫ Giveaways

3. لمس حرفه ای

۴٫ صفحه وب شما

۵٫ Autoresponder

6. یادگیری استفاده از Autoresponder

7. آگهی

با ۷ قسمت بالا، هیچ محدودیتی برای آنچه که در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است، وجود ندارد.

کاهش قیمت: نظریه اساسی تقاضا و عرضه بیانگر این است که "قیمت پایین تر، مقدار بیشتر مورد نیاز و بالعکس" است. این بدان معنی است که اگر قیمت شما پایین باشد، تقاضای بیشتری برای محصولات شما وجود خواهد داشت، بنابراین سود شما افزایش می یابد. پیشنهاد محصولات خود را با قیمت بسیار پایین، به سادگی نشان دهنده خدمات خودخواهانه به بشریت است، اگر بتوانید قیمت اسلش را تضمین کنید، دهم از هزینه های واقعی شما سود بزرگ در longrun.

GIVEAWAYS: هدایا همیشه به معنای پایان دادن به روابط فروشندگان و خریداران بوده است. Freebies باعث می شود مشتریان شما همیشه دوست شما باشند، شما وفاداری خود را به دست خواهید آورد و آنها همچنان از شما حمایت خواهند کرد.

مشاغل حرفه ای: چگونگی بسته بندی محصولات خود را در کسب و کار آنلاین خود بسیار مهم است.اگر شما به خوبی سازماندهی شده است، شما پاداش به دست آورید accordingly.If شما در خدمات حرفه ای برای گرفتن محصولات خود را مشغول است، این خواهد بود یک اثر اسپیلوئر در نمکهای شما. نمونه ای از این متخصصان ممکن است شامل کپی رایتان، اصلاح کننده ها، طراحان وب / برنامه نویسان، مجوزهای مورد علاقه خود برای سرمایه گذاری مشترک، طراحان گرافیک و موارد دیگر باشد، بسته به نوع محصولاتی که ارائه می دهید.

WEBPAGE: یک صفحه وب فروش آنلاین شماست. به کل جهان درباره محصولات شما، نحوه قرار دادن سفارش، نحوه پرداخت و نحوه دریافت محصولات اهمیت می دهد. مهم است که شما یک طراح وب را برای ایجاد صفحات برای محصولات شما. فروشنده شما هرگز نمی خوابد، خسته یا ناسپاس است، و همیشه آن را برای شما به عنوان خدمت اطاعت کنید. نماینده فروش فوق العاده!

AUTHORIZER: یک پاسخ خودکار یک خواهر نماینده فروش شما است، به عنوان مدیر آنلاین شما اشاره می شود. جزئیات را نگه می دارد و همه شما را از انجام آن می خواهد. به همین دلیل آن را صرفه جویی در زندگی می کنم؟ از آنجا که ایجاد ارتباط خوب بین استاد (مالک) و مشتریان، دو نوع Autoresponders وجود دارد

پرداخت

رایگان

شما می توانید جستجوی در گوگل برای بیشتر در مورد آن، شما می توانید برای نوع "autoresponders پرداخت"، "autoresponders رایگان" در گوگل.

LEARN TO OPERATE AUTORESPONDER: گوش دادن، یادگیری برای کار autoresponders سخت نیست، شما می توانید از طراح وب خود را به شما تحویل داده و یا شما خودتان آن را با آزمایش آن به آشنا با چگونه کار می کند.

تبلیغات: پس از مراحل توضیح داده شده در بالا، اکنون می توانید برای تبلیغ تبلیغ کنید. به یاد داشته باشید که اکنون شما یک سیستم دارید که مشتریان تبلیغ شما را دنبال می کند. در این مرحله، می خواهم دلائلی برای اعمال این ۷ استراتژی برای محصولات شما

(a) موجب صرفه جویی در وقت می شود.

(ب) موجب صرفه جویی در زندگی شما می شود، زیرا آن خودکار است.

(ج) این به شما بهترین فروشنده و منشی را می دهد که ساعت شما را خدمت می کند.

(d) این فرم شما را تکمیل خواهد کرد.

(e) این اطلاعات مخاطبین هر کسی را که علاقه مند به محصولات شما است، ذخیره می کند.

در نهایت، اطلاعاتی را که به هر مشتری به مشترکان خود می دهید، رقیق نکنید، زیرا شما قبلا یک لیست دارید که درآمد بی پایان شما را فقط و فقط اگر به خوبی با اطلاعات شخصی خود تغذیه می کند.


Tags: , , , , , , , ,