مزیت بوم فرودگاه در طراحی هوافضا

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

گاهی اوقات آشنایی از یک موضوع در معنای واقعی بیشتر از همه کتابهای درسی جهان است. بچه را که از سن ۱۰ سالگی قایقرانی را رشد می دهد و رشد می کند تا یک بزرگسال باشد و سپس بهترین کشتی جهان را بسازد، که به تیم ایالات متحده در برنده شدن در جام جهانی ورزشی گرانبها کمک می کند؟

سال گذشته من فرصتی برای بحث در مورد طراحی داشتم. من به یک هواپیمای جنگنده جدید با باد با باد و توانایی های مورفین فکر می کردم، که می توانست رتبه بندی رتبه بندی مورد نیاز برای هواپیمای جنگنده های روز را داشته باشد. یک طراح اروپایی در زمینه هوافضا است که به خوبی شناخته شده برای طراحی من چیزی وحشتناک است. سپس ماه گذشته یک مقاله خواندم و می بینیم که این بال ها طراحی، ساخت و آزمایش نمی شوند. مهندسان هوا فضا به خاطر مزایای مطلق مدل سازی و آزمایش تونل باد این بال ها اعتماد دارند. در حال حاضر، پس چگونه یک تازه کار تازه کار برای طراحی هواپیمایی و هوا فضا می تواند کارشناسان را تصور کند؟ من این نکته را در نظر گرفتم و در اینجا درک من از این است که چرا من یک مزرعه فرودگاه را بر این مهندس هوافضایی فرانسه و طراح با دکترا داشتم.

"من می گویم که من در هر فارغ التحصیل مهندسی هوافضا و بسیاری از مهندسان هوافضایی در جهان از مزیت سریع برخوردار هستم؛ مزیت مطلق نسبت به همه این افراد؛ فروش هواپیماها، پرواز آنها و هزاران نفر آنها را تمیز کرد. تقریبا هر هواپیمای خصوصی، هواپیمای نظامی، هواپیمای تجاری، و بیشتر از همه ساختمانهای خانگی که تا به حال ساخته شده است، هر لحظه از آنها می بینم، عملکرد آنها، ویژگی های آن، شما آن را می نامید.

www.AircraftWashGuys.com

ممکن است بگویم دوست دارم بیش از دیگران را فقط با حلق آویز کردن در اطراف فرودگاه ببینم، هواپیما را تمیز کنم، سوار bumming و تبدیل شدن به یک خلبان دوستدار و بله آنها درست می شوند. هر روز می بینید چیزهایی مثل تنش های سیکونیت، پارچه، پوشش بخیه ها، پرچین ها، پلاستیک ها و شیشه های فیبر شیشه ای، مته های استرس زا، تثبیت کننده های خم، تخلیه استاتیک با خوردگی در نزدیکی آنها، من می توانم پوست کرومات روی، اتصالات گریس را ببینم؟ مردم بازرسی سالانه را انجام می دهند و هواپیما را از هم جدا می کنند، بدون توجه به جایی که خسارت وارد شد، خستگی هواپیما رخ داد و پرنده ها را لانه کردند. من نیز یک هواپیمای متعلق به من داشتم، بر روی آنها کار کردم، آنها را مطالعه کردم، تصاویر آنها را نقاشی کردم، آنها را فروختند، پرواز می کردند، اصلاح کردند و هواپیماهای آزمایشی را هم داشتند.

به همین علت است که فرودگاه بذر ممکن است در مقایسه با کتاب یک فرانسوی متکبر هوشمند با کم و یا دست کم بر دانش شناخته شده باشد. بنابراین در مورد دفعه بعد که شما در حال ایجاد یک آزمایشگاه یا طراحی یک ویجت جدید هستید، درباره این چیزها فکر کنید. از کاری که انجام داده اید خرسند خواهید بود. در مورد این در سال ۲۰۰۶ فکر کنید.


Tags: , , , , ,