مقدمه ای بر تبلیغات آنلاین

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

درس بعدی ما موارد اصلی تبلیغات آنلاین را پوشش می دهد. تبلیغات احتمالا مهمترین ابزار تبلیغاتی برای شرکت های بزرگ آجر و ملات است. با این حال، با کسب و کار SEM، تبلیغات تنها عامل حمایت کننده است. مشکل این است که عمده شرکت های SEM در مقیاس کم نیستند تا بتوانند با تعداد زیادی از مشتریان و مشتریان مواجه شوند. علاوه بر این، مکان های زیادی در وب وجود دارد که مشتریان بالقوه در گله ها هستند. بنابراین، تبلیغات عمدتا PPC گرا است.

در واقع، تبلیغات آنلاین در اینترنت تبلیغاتی است. این نوع خاص از تبلیغات منبع درآمد برای تعداد روزافزون وب سایت ها و شرکت ها است.

تعداد قابل توجهی از شرکت ها، از کسب و کارهای کوچک تا شرکت های چند ملیتی، تبلیغات اینترنتی را در استراتژی بازاریابی خود قرار داده اند. آگهی های آنلاین معمولا شامل حداقل دو شرکت جداگانه است: تبلیغ کننده یا آژانس خریداری یا حامی تبلیغات و ناشر یا شبکه ای که آگهی نمایش را توزیع می کند. به دلیل ارتباط نزدیک بین نوآوری های فنی و تبلیغات آنلاین، بسیاری از شرکت ها در هر دو متخصص هستند. به عنوان مثال، اغلب موتورهای جستجو، سرویس جستجوی خود را با یک برنامه تبلیغاتی متصل می کنند، از مزایای فن آوری جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی با استفاده از تبلیغات در نتایج جستجو بهره می گیرند.

اجازه دهید به فرم محبوب ترین تبلیغات آنلاین به عنوان بنر سنتی نزدیک نگاه کنید. فرم تبلیغاتی PPC در درس ۸ درس بعدی ما توضیح داده خواهد شد.

بنر سنتی
یک بنر وب یا آگهی بنر به صورت گسترده ای از تبلیغات در اینترنت است. این نوع از تبلیغات آنلاین شما را مجبور به جاسازی تبلیغات در یک صفحه وب می کند. این هدف در نظر گرفتن جذب ترافیک به یک وب سایت با پیوند دادن آنها به وبسایت تبلیغ کننده است.

به طور کلی، تبلیغات از یک تصویر (GIF، JPEG، PNG)، برنامه جاوااسکریپت یا چند رسانه ای ساخته شده است، با استفاده از فناوری هایی مانند Java، Shockwave یا Flash، و اغلب با استفاده از انیمیشن یا صدا برای به حداکثر رساندن حضور. تصاویر معمولا در یک نسبت عرضی هستند. آگهی ها به طور معمول در صفحات وب قرار می گیرند که حاوی مطالب جالبی هستند، مانند یک مقاله روزنامه یا قطعه ای مفصل.

بنر وب زمانی نمایش داده می شود که یک صفحه وب که پیوند بنر را به یک مرورگر وب بارگذاری می کند، نمایش داده می شود. این رویداد به عنوان "تصور " شناخته می شود. وقتی بیننده بر روی بنر کلیک کند، بیننده به وب سایت تبلیغ شده در بنر هدایت می شود. این رویداد به عنوان "کلیک" شناخته شده است. بسیاری از آگهی های تبلیغاتی بر روی سیستم بازپرداخت کلیک کنید.

در پایه یک سیستم کلیک، محاسبات ریاضی تعداد کاربران تقسیم بر تعداد بازدیدها است. ما به یاد می آوریم که اصطلاح اصطلاح، تعداد دفعاتی که آگهی تحویل داده می شود. به عنوان مثال، اگر آگهی بنر شما ۱۰۰ بار تحویل داده شد (impressions delivered) و ۱ نفر روی آن کلیک کرد (کلیک های ثبت شده)، سپس CTR حاصل ۱٪ خواهد بود.

لازم به ذکر است که میزان تبلیغات با کلیک بر روی بنر در طول زمان کاهش یافته است، که اغلب آنها به طور قابل توجهی کمتر از ۱٪ را اندازه گیری می کند و انتخاب یک سایت تبلیغاتی منحصر به فرد با بالا بودن علاقه یک عامل مهم مهم در این وضعیت است. تبلیغات شخصی، فرمت های غیر معمول و تبلیغات مزاحم بیشتر معمولا دارای میزان کلیک بیشتر از تبلیغات بنر استاندارد است.

هنگامی که تبلیغ کننده فایلهای ورودی خود را نظارت می کند و کاربران وب را از طریق محتوای سایت از سایت تبلیغ کننده بازدید می کند، با کلیک کردن بر روی تبلیغات بنر، تبلیغ کننده ارائه دهنده محتوا ارائه مقدار کمی پول (معمولا حدود پنج تا ده سنت ایالات متحده). این سیستم بازپرداخت اغلب چگونگی ارائه دهنده محتوا برای دسترسی به اینترنت برای ارائه محتوا در وهله اول پرداخت می شود.

۹ اشتباهات تبلیغاتی بنر مشترک برای جلوگیری از
کارشناس تبلیغاتی بنر، راب فرانکل، مشاوره بازاریابان را برای جلوگیری از اشتباهات زیر در هنگام ایجاد تبلیغات بنر خود ارائه می دهد:

  1. Overloaded. رنگ بیش از حد بارگیری خیلی کند است بیا به سختی بخوان. هیچ کس نمی خواهد که انتظار داشته باشد که آگهی بنر شما بارگیری شود. Frankel توصیه به طراحی بنر تبلیغاتی می کند که به راحتی با تکنولوژی سال گذشته بارگذاری و مشاهده می شود. فرانکل می گوید: "من شخصا طراحی صفحات برای افرادی را انجام می دهم که بیش از Netscape 2.0 برابر ۴۸۶ اجرا در ۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ رنگ است. "به این معناست که هنر شما هنوز هم نباید بیش از هشت بیت باشد، مگر اینکه شما یک مینیمالیست واقعی باشید و آن را تا چهار برابر کنید."
  2. غیرقابل توجه است. مردم مانند چیزهای خوب نگاه می کنند. برای سیندی کرافورد کار می کند که برای شما هم مفید باشد. بنابراین اگر شما یک داوینچی دیجیتال نیستید، کسی را پیدا کنید و چند دلار برای او بپردازید تا بنر شما عالی شود.
  3. زنگ و سوت خیلی زیاد است. فقط به این دلیل که تکنولوژی شما زنگ ها و سوت ها را ارائه می دهد به این معنا نیست که شما باید از هر یک از آنها استفاده کنید. احتمالا این است که وبسایت اینترنتی به طور پیشفرض از چندین سایت پیش از ورود به پرچم خود استفاده کرده است. خواننده را ببوسید از حرکات، حرکات و یا تغییرات پیام فراتر نروید. و اجازه دهید تا زمانی که شما نمایش داده می شود، هضم کنید.
  4. بیسوادی و غیرقابل انکار. اینها تبلیغاتی هستند که باعث می شود چهره شما را از بین ببرید و سرتان را پیچ و تاب کنید و تلاش کنید تا از غرور غیر قابل خواندن که بعضی از قورباغه ها فکر می کنند خنک باشد. اما چشم اندازها اهمیتی نمی دهند که شما چه فکر می کنید به نظر می رسد. اگر آنها نمیتوانند آن را بخوانند، هرگز امکان نداشتن کلیک روی آن را از دست دادید.
  5. پیوند گم شده. بنر شما به نظر می رسد عالی است، اما به هیچ چیز مرتبط نیست. این یک اشتباه است که هر کسی باید با یک بررسی ساده قادر به شناسایی و جلوگیری از آن باشد.
  6. اشتباهات لینک بنر شما به نظر می رسد عالی است. این لینک کار می کند … به طور مستقیم به یک پیام ۴۰۴ (یعنی صفحه وب درخواست شده یافت نشد). شاید این یکی گناه شما نیست شاید وب مستر شما به طور غریزی فراموش کرده است که به شما بگوید سرورها را تغییر داده است. اما حتی اگر این خطای وب مدرس بود، آیا شما فکر می کنید سرزنش می کنید؟ هر روز چند بار پیوند این بنر را پیگیری کنید.
  7. پیام ضعیف. همان چیزهایی که تبلیغات خوب را آگهی های خوب ایجاد می کنند. متاسفانه همان چیزهایی که تبلیغات را بد می کنند آگهی های وحشتناکی را ایجاد می کنند. اگر شما نمی دانید که چگونه یک پیام هوشمند و قانع کننده بنویسید و طراحی کنید، شخص دیگری را استخدام کنید. هیچ چیز چشم انداز های بالقوه را بیش از یک تلاش احمقانه برای هوشمندانه نکردن، معمولا متضرر می شود با کمک یک بدبخت. به یاد داشته باشید که آگهی شما یک نماینده از شما است که حاوی ذره ای از شخصیت و توانایی شماست. اگر به یک بیننده احتیاج دارید، حدس بزنید چه اتفاقی در مورد شما میافتد؟ بهتر است که از هوشمندانه تر باشد.
  8. پیام متلاشی کننده. بنر شما به نظر می رسد، اما هیچ کس نمی فهمد چه خبر است. این اشتباه شماره یک ساخته شده توسط do-it-yourselfers است.
  9. آگهی های خسته کننده. یک اشتباه رایج این است که بنر شما گیرنده شما را مجبور به پاسخ در یک فریم زمان مشخص نیست. بدون یک مهلت، هیچ مداخله ای برای عمل وجود ندارد، به این معنی که آنها تا زمانی که فراموش می کنند، حرکت می کنند.

آگهی های وب همانند شیوه های تبلیغاتی سنتی عمل می کنند: اطلاع دادن به مصرف کنندگان محصول یا سرویس و ارائه دلایل اینکه مصرف کننده باید محصول مورد نظر را انتخاب کند، هرچند آگهی های وب متفاوت هستند که نتایج آنها برای مبارزات تبلیغاتی می تواند در زمان واقعی مورد نظارت قرار گیرد و می تواند منافع بیننده را هدف قرار دهد.

شواهد نشان می دهد که تبلیغات بنر وب با محدودیت فیزیکی و فضای محدود فیس بوک محدود شده است. اجازه دهید به بخش Marketplace SearchEngineWatch.com نگاهی بیندازیم:

از ۱۰ تبلیغ کننده فقط ۳ سرویس کسب و کار SEM هستند. این شرکت ها – BruceClay، KeywordRanking و MoreVisibility – بزرگترین بازیکنان در صنعت هستند. آنها به اندازه کافی برای اجرای این تبلیغات و منابع کافی برای رفع جریان بزرگ ترافیک کافی هستند.

پرداخت برای تبلیغات کلیک کنید
پرداخت هر کپی یا تبلیغات PPC یک توافق است که در آن مدیران وبسایت (اپراتورهای وبسایت)، که به عنوان ناشر عمل می کنند، لینک های قابل کلیک از تبلیغ کنندگان را نمایش می دهند، در عوض هزینه هر کلیک. همانطور که این صنعت تکامل یافته است، تعدادی از شبکه های تبلیغاتی توسعه یافته است که به عنوان واسطه بین این دو گروه (ناشران و تبلیغ کنندگان) عمل می کنند. هر بار که معتبر است معتبر وب سایت کاربر را بر روی یک آگهی تبلیغ می کند، تبلیغ کننده شبکه تبلیغات را می پردازد، که به نوبه خود ناشر سهم این پول را پرداخت می کند. این سیستم به اشتراک گذاری درآمد، به عنوان یک انگیزه برای تقلب کلیک است.

اگر چه بسیاری از شرکت ها سیستم پرداخت به ازای هر کلیک را به عنوان یکی از خدمات خود ارائه می دهند. Google AdWords و Yahoo! بازاریابی جستجو (formerly Overture] و MSN AdCenter بازیکنان برتر در این زمینه هستند.

همانطور که تبلیغات PPC اولین گزینه تبلیغاتی برای هر کسب و کار جدید در خط است، آن را تبدیل به یکی از غالب و به طور گسترده ای از ابزار بازاریابی استفاده می شود

آنچه شما باید به یاد داشته باشید:

  1. بنر وب نمایش داده می شود زمانی که یک صفحه وب است که پیوند بنر را به یک مرورگر وب بارگذاری شده است.این رویداد به عنوان "برداشت" شناخته شده است. بر روی بنر، بیننده به وب سایت تبلیغ شده در بنر هدایت می شود. این رویداد به عنوان یک کلیک با نام "click-through" شناخته می شود.
  2. آگهی ها باید در صفحات وب قرار گیرد که محتوای جالبی مانند یک مقاله روزنامه یا قطعه نظر

Tags: , , , ,