مواد هواپیما و توجه به عمر در هوافضا

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

به عنوان یک هواپیمای مدرن، ما قدرت بیشتری و وزن کمتری خواهیم داشت و سپس عملکرد و ظرفیت بار بیشتری خواهیم داشت. اما هر بار که ما به مواد جدید حرکت می کنیم، ما در مورد مسائل دیگر که بوجود می آیند را می آموزیم. مسائل مانند برخی از کامپوزیت های هواپیمای مخفی گاز سایانید را در هنگام سوختن از بین می برند، که برای افرادی که سقوط می کنند، بسیار مفید نیست. ما همچنین مسائل را با کامپوزیتهای مورد استفاده برای هواپیمای EAA پیدا کرده ایم و به عنوان سطوح اجزای بر روی هواپیماهای مسافربری و هواپیماهای نظامی مانند مواردی از قبیل اشعه ماوراء بنفش یا اشعه ماوراء بنفش، شکنندگی، عمر مفید و رطوبت هوا استفاده می شود. در هنگام تعیین عرض مواد، پوشش ها و رنگ، این مسائل در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته اند.

مسائل مربوط به هوای منطقه ای مواد هواپیما مانند آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، تیتانیوم و لاستیک نیز وجود دارد. و ما همیشه باید مواردی مانند اسپری نمک، دما، رطوبت را در نظر بگیریم (هواپیما های قدیمی را در صحرا درست می کنیم؟)، هواپیما ارتفاع بال را پر می کند، بسیار سرد است. سپس با هواپیما با عملکرد بالا ما باید سرعت هواپیما و اصطکاک را در نظر بگیریم؟ در مورد آسیب های اعتصاب هواپیماهای مسافربری از ورق باد یا نیروهای "G" و یا در هواپیمای جنگنده های با کارآیی با ۱۰ گرم، در فیلم سوزی بالا چطور؟ جهانی سفینه فضایی مشهور تمام رنگ ها را در لبه ی پیشین فقط چند پرواز به لبه ی فضا و پشت قرار داد.

در واقع همه مواردی که باید در نظر بگیریم وجود دارد. اجازه بدهید پرواز هوایی و استرس های هواپیما را نیز در نظر بگیریم؟ حتی F-22، آخرین سوپر جنگنده دارای مسائل با جدایی ناپذیر، تیتانیوم خالص، پشت شکسته خلبان است؟ بومر این ماندگار جدید باید باشد؛ نانولوله های کربنی را بردارید؟ همانطور که مواد هوا فضا برای آینده حرکت می کنند و با سوءاستفاده ها، آزمایش ها و مصیبت های پیشرفت های پیش رو این گونه ها روبرو می شوند، ما باید تمام سال های گذشته را بازتاب داده و انتظار داشته باشیم که در سال ۲۰۰۶ بیشتر از این باشد.


Tags: , , , , , , ,