KPI هوا و فضا کلید موفقیت صنعت است

دی ۴, ۱۳۹۶ | By wallshelf | Filed in: عمومی.

با استفاده از KPI هوا فضا مناسب در ارزیابی عملکرد، شرکت هایی که متعلق به صنعت هوافضا هستند، قادر خواهند بود تا کارایی کارمند و ارزش خروجی خود را به طور موثر ارزیابی کنند.

اصطلاح "هوافضا" عموما به جویی اطلاق می شود که زمین و فضای اطراف آن را احاطه کرده است. در نتیجه، تمام شرکت هایی که محصولات نهایی آن ابزار، فن آوری ها و وسایل نقلیه ای هستند که اجازه می دهند از طریق هوا و فضا حرکت کنند، متعلق به صنعت هوافضا هستند. این صنعت به عنوان یک زمینه متنوع شناخته شده است که شامل نه تنها برنامه های تجاری و صنعتی بلکه برنامه های نظامی نیز می شود. شرکت کنندگان در صنعت ممکن است در تحقیق، عملیات، ساخت و تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه هوافضا شرکت کنند.

صنعت هوافضا به طور ناگهانی یکی از صنایع پویا ترین است که در بیست صنایع ظهور کرده است. این صنعت همچنین تأثیر قابل توجهی بر صنایع دیگر مانند تدارکات، مخابرات، الکترونیک و محاسبات، تامین دفاعی و همچنین صنایع مسافرتی و گردشگری دارد. به طور معمول، صنعت هوافضا در بیشتر کشورهای صنعتی به طور مشترک متعلق به شرکت های دولتی و خصوصی است. در ارتباط با این، چندین کشور برنامه فضایی دارند که توسط دولت کاملا کنترل می شود. غالب ترین آنها NASA از ایالات متحده، آژانس فضایی کانادا در کانادا و اداره فضایی ملی چین در چین است. علاوه بر این، از طریق این برنامه های فضایی، شرکت های هوا فضا قادر به توسعه قطعات و ابزارهای فنی مانند سفینه ها و ماهواره ها هستند.

الین چائو، وزیر کار ایالات متحده، در سال ۲۰۰۴ سرمایه گذاری اولیه ۳ میلیون دلار اعلام کرد. این صندوق در نظر گرفته شده بود تا به نیازهای ویژه نیروی کار صنعت هوافضا پاسخ دهد. فقط دو سال قبل، در سال ۲۰۰۲، وزارت کار نیز ۴ میلیون دلار برای آموزش کارکنان هوافضا کنونی سرمایه گذاری کرده است. DOL به منظور درک و حل مشکل کمبود نیروی کار در صنعت، به کارفرمایان صنعت و نمایندگان انجمن صنفی توصیه کرد. پس از همه، نیروی کار قوی لازم برای عملکرد کارآمد موتورهای صنعت هوافضا است. با نیاز ابدی به پیشرفت تکنولوژیکی و نوآوری، این صنعت ضروری است که انگیزه همه کارکنان را از همه سطوح سازمانی برای ارائه عملکرد برتر ارائه دهد.

از میان همه شرکتهای هوافضا، تولید کنندگان هوافضا احتمالا بیشترین موفقیت را دارند. اینها شرکتهایی هستند که توانسته اند در زمینه تولید محصولات هوافضایی، مانند هواپیما، موشک های هدایت شده، واحدهای نیروی دریایی، موتورهای هواپیما و دیگر قطعات مشابه، توانایی اصلی خود را به دست آورند. برای این شرکت ها، حفظ یک زنجیره عرضه جهانی بسیار کارآمد (GSC) حیاتی است. انتظار می رود که از طریق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت تدارکات، GSC برای همه شرکت های هوا فضا به طور چشمگیری بهبود یابد.

برای رسیدن به سطح بالایی از ادغام GSC، بخش عمده ای از صنعت هوا فضا، فرآیندهای شش سیگما را اتخاذ کرده است. با استفاده از برخی عوامل مرتبط با KPI هوا فضا و مدیریت زنجیره تامین، بازیکنان صنعت نیز می توانند تدارکات خود را بهبود بخشند. با همکاری تمام این ابزارهای ارزیابی، بازیکنان صنعت هوافضا مطمئنا قادر خواهند بود تا با نیازهای و چالش های در حال تغییر آنها روبرو شوند.


Tags: , , , , , ,